Post by anescorradoub on Feb 23, 2022 19:40:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Swords of Ditto ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Swords of Ditto IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ The Swords of Ditto 2022 version ▞▞▞
Elsker spillet, men mangler skybesparelse
Det åbner ikke stop på sort skærm, der siger starter...
Efter opdatering vil ændring af kontrolindstillinger ikke fastholde nulstillinger efter hver gennemspilning, venligst ret meget irriterende tak!!!
Meget sjov "på Samsung galaxy note 9" jeg kan virkelig godt lide det
The Swords of Ditto Seikkailu nys
Fantastisk spil ville elske en Android tv-version
Jeg kan ikke spille på en LG q7, alt jeg får er en sort skærm efter indlæsning.
Det behøvede du ikke. Men du gjorde det, du gjorde det for os alle! Tak skal du have! Ditto er et fantastisk eventyr, hver gang du spiller! Altid sjovt. Mens du spiller på konsol ønsket en mobil ver. Og her er den haha kører ligesådan! Mit eneste minus ved det er kontrollerne, hvis det var implementeret lidt for os at kunne trykke på skærmen for at angribe, placere rulle- og elementknapper selv på skærmen separat og være i stand til at størrelsen på hver knap i stedet for at den er rodet i hjørnet andet end det Perfekt!
Fremragende grafik, men bevægelseskontrol er meget dårlig. Jeg kan ikke flytte rundt præcist sammenlignet med andre lignende genrespil som dette. Det er uspilleligt i denne tilstand.
Hvis groundhog day er din ting... TBH, jeg kunne godt lide spillet til at begynde med, men efter at have indset, at du spiller det samme niveau igen og igen (blandet kort og lejlighedsvise skift af elementer), bliver det en opgave. Du skal slå den samme endeboss 6 gange MED SUCCES. Hvis du dør én gang (to gange med det evige fald), skal du spille den reinkarnation om igen, og bogstaveligt talt er de 2-4 timer, du lige har lagt i det, spildt. Jeg prøvede lige at slå hele spillet, men døde af, at den billige grim reaper rørte mig to gange.
The Swords of Ditto 어드벤처 kkc
Det bliver ved med at knuse, og jeg køber dette spil. Jeg vil gerne give 5 stjerner, hvis spillet dog ikke starter. Jeg har brug for refusion. Køb ikke dette spil. Det er spild af penge
Et af de bedst kontrollerende mobilspil, jeg nogensinde har spillet.
God app
Det er fantastisk
Fik virus inde i dette spil, jeg spiller færdig allerede, og spillet genstarter igen, jeg køber dyrt dette spil
Præsentationen af dette spil er i top. Den største ulempe er, hvor nervøse kontrollerne føles. Det forringer i høj grad oplevelsen.
På min korte tid var det et godt spil. Jeg ville sige mere, hvis jeg kunne spille mere. Spillet går nu ned, hver gang jeg åbner det, og det er skuffende. Dette spil er ikke gratis, så det er trist at jeg betaler og ikke kan spille det
Meget god den første gennemspilning (indtil jeg besejrede Mormo én gang), derefter er det stort set det samme spil fem gange, får jeg at vide, indtil du rent faktisk vinder spillet. ------ Og Nemesis, der er tilføjet efter første løbetur, er meget stressende (og smertefuldt for øjne og ører, da han konstant dunker i baggrunden, får skærmen til at ryste) -------- Hvis introduktionen/tutorialen havde ikke været så kedeligt og længe, at jeg ville have startet med en ny karakter.
Aktuelle korrigerende fejl som joystick. Es buen juego pero solo falta que pulan esos detaljer...
Fremragende spil! W Controller fantastisk, uden controller ikke så let, men stadig sjovt, et problem, jeg har, er, at der ikke er nogen skybesparelse, så hvis du rydder cachen i appen ved et uheld ligesom mig, mister du alle gemmer.. AFSPILLET DET 2 MERE GANGE VEJEN GENNEM OG DET VISDEDE BEGGE REDNINGER. STADIG ELSKER DEVOLERDigitl
God kamp. Kontroller er forfærdelige
Quick Fix til KISHI-controller: Tryk på en vilkårlig knap et par gange, lige før menuen vises under opstart.
Jeg købte dette på steam...og jeg kunne virkelig godt lide det...har en anmeldelse der...men en kernefaktor i det sjove ved denne titel er multiplayer, der mangler i Android-porten...og det gør ondt sjov faktor i dette spil ... så dårligt at give 3 stjerner ... det er et købsspil for mig, men jeg kan dårligt genoverveje vurderingen, hvis du tilføjer multiplayer.
Ret venligst controller-fejlen. X-knappen er knyttet til både menu og angreb.
Alt værd penny, det eneste jeg har at sige er, om der kommer en efterfølger?
Sjovt spil, som den mobile version af Zelda
mine gemte data er væk
Spillet sætter sig fast på indlæsningsskærmen, kan ikke spille det
Indlæses ikke på pixel 4xl Dev vil ikke svare eller anerkende nogen klager over, at dette spil ikke indlæses efter at have betalt for dette indhold. 2 måneder intet svar. Godt arbejdsteam
5/5 🌟 dette spil er fantastisk uendeligt sjovt. Kører også problemfrit i Poco F1, kun 1 ting tager det lidt tid at indlæse et andet område, så hvis udviklere kan reducere en smule mere kvalitet eller gøre noget, der indlæser hvert område hurtigt, så prøv ellers et rigtig sjovt spil føles som endeløs sjov.
Worm Hunt - Slither snake game Toiminta rxa
The Swords of Ditto Cabaran sgy
Bedømmelsen på dette spil er langt lavere, end den fortjener. Jeg har hørt, at den havde nogle fejl ved 1. Spillet kører glat nu. Kunsten er unik og levende. Karakterens kamp er enkel. Dybden kommer i så mange forskellige fjender for at finde ud af, hvordan man dræber, at det til tider gør, at interessante kampe skal skifte mellem flere taktikker hurtigt. Hvis du dør, dør din karakter, og du starter 100 år senere som et nyt Sword Of Ditto. Du forbedrer dig gradvist gennem epoker med helte.
Alt gik godt, indtil spillet gik ned og alle data blev slettet %(((
Pixel 3a
Fantastisk spil, men ikke den bedste kontrol. Tilføj venligst en mulighed for kortlægning af trådløs controller. Det vil være rart. Jeg ville elske at tage min spilcontroller og være i stand til at spille dette spil.